B

Budowanie marki osobistej - warsztat

Marki pojawiły się na rynku wiele lat temu – dziś trudno wyobrazić sobie świat bez nich, choć w różnych badaniach blisko 70% respondentów powtarza, że nie zauważyłoby, gdyby większość z marek, z których korzystają codziennie zniknęła już dziś. 

Jak więc sprawić, żeby moja marka stała się marką nieodzowną? Co zrobić, żeby Twoja marka osobista odciskała się w pamięci? 

Składa się na to wiele czynników. Ich śladem podążymy 15 listopada 2017.

Warsztaty poprowadzi Agnieszka Walczak-Skałecka. Poruszy następujące obszary:

  • Czym marka osobista jest a czym nie jest?
  • Co jest potrzebne do jej budowania?
    • Sprawdzimy czy istnieje uniwersalny zestaw cech
    • Obalimy kilka mitów
  • Od czego warto zacząć?
  • Cele marki osobistej – czy wyznaczyłeś już swoje?
  • Komu i w czym Twoja marka może pomóc?
    • Zbudujesz personę odbiorcy marki
    • Określisz korzyści na wszystkich poziomach architektury marki, jakich możesz mu dostarczyć
  • Sprawdzimy czy komunikujesz się jasno i klarownie – czy Twoja marka ma osobowość, którą rozumieją jej odbiorcy
  • Jak utrzymać spójność w działaniach i komunikacji?

 

Czas i miejsce:

15.11.2017, godz. 10:00 - 17:00, Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., ul. Dobrzyńskiego 3

Warsztaty są bezpłatne, skierowane do lubelskich projektantów/ek. Obowiązują zapisy. Szczegóły podamy w mailu. Liczba miejsc ograniczona.

Uwaga: Limit osób wyczerpany.

 

Agnieszka Walczak-Skałecka

Pomaga budować i rozwijać marki, a także lepiej je komunikować. Strateg. Doradza markom osobistym, produktowym, małym i średnim przedsiębiorstwom. 

Autorka książki „Silne marki osobiste zmieniają świat” (silnemarkiosobiste.pl

Projektuje i wdraża strategie marketingowe i PR. Prowadzi szkolenia, moderuje warsztaty strategiczne i wykłada, między innymi strategię marki, budowanie marki osobistej i employer branding. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Public Relations w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Doktorantka Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej na kierunku Nauki o poznaniu i komunikacji społecznej. Obszar badawczy – budowanie marki.

Wspiera lokalne społeczności w realizacji różnych inicjatyw, głównie edukacyjnych i sama je współtworzy (Fundacja Rozwoju Designu LuCreate, Czwartki z Social Media w Lublinie, LbnSocial, TEDxLublin).

Wierzy, że silne marki zmieniają świat.

agnieszkaskalecka.com

 

 

Warsztaty realizowane dzięki wsparciu Urzędu Miasta Lublin.

Zaprojektowane i dopracowane w detalach przez mataba