D

Do niedawna uważano, że zamierzone i samodzielne stworzenie treści, które jak zaraza rozprzestrzeniają się w sieci, jest zadaniem niemożliwym.
Okazało się jednak, że virale są jak najbardziej odtwarzalne, z czego chętnie korzystają zarówno gwiazdy internetu, jak i współcześni marketerzy. Uczestnicy wykładu dowiedzą się jak wykorzystać składowe virali do promowania własnych projektów.

Wykład Michała Bachowskiego, zastępcy redaktora naczelnego magazynu F5 "Jak wypromować projekty w sieci", odbędzie się w 28 kwietnia 2016 r. o godz. 17:00 w Lubelskim Instytucie Designu (Lubelski Park Naukowo-Technologiczny, ul. Dobrzańskiego 3, Sala Południowa).

Michał Bachowski - z wykształcenia ekonomista i design
manager, z zamiłowania uzależniony od internetu obserwator wszelkich nowych tendencji w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu. Swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, gdzie pracował przy projektach doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, PROFIm czy Zelmer. Od 2012 roku w ekipie F5 współtworzy innowacyjną platformę content marketingową F5 Online i z powodzeniem zamienia pasję w zawód, pisząc o trendach rynku i kultury.

Zaprojektowane i dopracowane w detalach przez mataba